myanmar.reismee.nl

Kuala Lumpur vanaf boven

Na een goede nachtrust, een prima ontbijt de warmte weer in. De wandeling was naar de Kuala Lumpur tower een 421 m hoge televisie toren. Met de lift naar boven en een prachtig uitzicht over de stad. Hoogbouw domineert en de hoge gebouwen lijken kriskras neergezet te zijn. Ertussen nog wat laagbouw. Gisteren zagen we ook de oude gebouwen tegen een achtergrond van hoogbouw.
Daarna naar de Petronas Twin Towers (452m hoog)gelopen. We hadden pas voor 18:15 gereserveerd dus hadden nog tijd om door het mooie park erachter te lopen. Ook een bezoek gebracht aan de aangrenzende shopping mall met een paar honderd luxe winkels.
We hadden deze tijd gerserveerd om zowel de stad bij daglicht als verlicht te zien. Maar de organisatie was erg strict en na een uur stonden we weer beneden. Het uitzicht vanaf de brug tussen de twee towers en vanaf boven was prachtig.
Beneden aangekomen begon een voorstelling in het meer met de fontijnen, muziek en licht. Erg mooi. Daarna weer teruggelopen en onderweg wat gegegeten.